მიმოვიხილეთ ერთმანეთის პრეზენტაციები. მივეცით ერთმანეთს უკუკავშირი და შევიტანეთ კორექტირებები. შევაფასეთ პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკით. შემ დეგ გადავედით მე-7 მოდულზე. გავეცანით დიფერენცირების ოთხ დონეს. აღქმის მოდალობებს გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის მიხედვით. დავწერეთ პროექტის დიფერენცირებული აქტივობები . ნიჭიერი, სსსმ და არაქართულენოვანი მოსწავლეებისათვის. ტრენინგი იყო საინტერესო და სახალისო. მადლობა ქ-ონ ნანას.
მოვახდინეთ 21-ე საუკუნის უნარების შერჩევა პროექტისათვის. ე.ს.გ-დან პროექტს შევუსაბამეთ სტანდარტები. შევარჩიეთ პროექტის მიზნები და შედეგები. გადმოვიტანეთ გეგმის შაბლონში. შევქმენით ბლოგები, ვისწავლეთ როგორ გამოვაქვეყნოთ ბლოგზე ინფორმაცია და გამოვაქვეყნეთ პირველი რეფლექსია. შევარჩიეთ, როგორც თემატური, შინაარსობლივი,ისე ზოგადი ტიპის შეკითხვები და ჩავწერეთ პროექტის გეგმის შაბლონში. ჩემთვის ღირებული იყო პროექტისათვის სხვადასხვა ტიპის შეკითხვების შერჩევა.
Комментарии
Отправить комментарий