მიმოვიხილეთ ერთმანეთის პრეზენტაციები. მივეცით ერთმანეთს უკუკავშირი და შევიტანეთ კორექტირებები. შევაფასეთ პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკით. შემ დეგ გადავედით მე-7 მოდულზე. გავეცანით დიფერენცირების ოთხ დონეს. აღქმის მოდალობებს გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის მიხედვით. დავწერეთ პროექტის დიფერენცირებული აქტივობები . ნიჭიერი, სსსმ და არაქართულენოვანი მოსწავლეებისათვის. ტრენინგი იყო საინტერესო და სახალისო. მადლობა ქ-ონ ნანას.
პროექტისათვის შევარჩიეთ აქტივობები, როგორც დასაწყისისთვის, ისე მსვლელობისთვისა და დასასრულისთვის. გავაკეთეთ ჩვენი პროექტის მოკლე შინაარსი, გავეცანით განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასების კრიტერიუმებს. დავგეგმეთ ჩვენი პროექტებისთვის სტრატეგიები და მიზნები. გავეცანით ინტერნეტის გამოყენების ფორმებს ჩვენი პროექტის ფარგლებში და საიტის საავტორო უფლებების დაცვის ელემენტებს.
Комментарии
Отправить комментарий